Portfolio Category: Telewizja

BEHEMOTH LIVE DVD

Koncertowe DVD/BLU-RAY zrealizowane podczas koncertu w warszawskiej Progresji.

Na album wydany w formatach DVD i Blu-Ray złoży się aż 150 minut materiału koncertowego. Jego podstawą jest rejestracja koncertu z klubu Progresja w Warszawie z 8 października 2016. Film koncertowy pod tytułem „Live Satanist” wyreżyserował Dariusz Szermanowicz z Grupa13.

W charakterze bonusów do DVD i Blu-Ray dołączone będą koncertowy bootleg „Messe Noire: Live Assault”, zarejestrowany podczas występu Behemotha na Brutal Assault Festival 2016, oraz 6 teledysków do utworów z płyty „The Satanist” z 2014, które zostały zebrane pod tytułem „The Satanist: Cinematic Archive”.

W zestawie znajdzie się, obok DVD/Blu-Ray także płyta CD, z rejestracją części koncertu z Warszawy. Ten materiał będzie również dostępny w wersji analogowej, na winylu czarnym, srebrnym lub złotym.

The World Games 2017

Na zlecenie ATM GRUPA zrealizowaliśmy intro do transmisji TV z TheWorldGames2017 we Wrocławiu.

CENEO.PL – KAMPANIA ŚWIĄTECZNA

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa porównywarki cenowej Ceneo.pl (należącej do Grupy Allegro).
Akcję, realizowaną pod hasłem „Prezent na Ceneo.pl? Trafiony, zamówiony!”, serwis przygotował wspólnie z Czart, Grupa13 i Pimedia.

Kreację kampanii Ceneo.pl przygotowała agencja reklamowa Czart, a realizacją spotów zajęła się Grupa13.
Planowaniem mediów zajęły się dom mediowy Pimedia (radio) i zespół Ceneo.pl (internet).

Zapraszamy do obejrzenia trzeciego spotu pt "Para".

CENEO.PL – KAMPANIA ŚWIĄTECZNA

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa porównywarki cenowej Ceneo.pl (należącej do Grupy Allegro).
Akcję, realizowaną pod hasłem „Prezent na Ceneo.pl? Trafiony, zamówiony!”, serwis przygotował wspólnie z Czart, Grupa13 i Pimedia.

Kreację kampanii Ceneo.pl przygotowała agencja reklamowa Czart, a realizacją spotów zajęła się Grupa13.
Planowaniem mediów zajęły się dom mediowy Pimedia (radio) i zespół Ceneo.pl (internet).

Zapraszamy do obejrzenia drugiego spotu pt."Rodzina"

CENEO.PL – kampania świąteczna

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa porównywarki cenowej Ceneo.pl (należącej do Grupy Allegro).
Akcję, realizowaną pod hasłem „Prezent na Ceneo.pl? Trafiony, zamówiony!”, serwis przygotował wspólnie z Czart, Grupa13 i Pimedia.

Kreację kampanii Ceneo.pl przygotowała agencja reklamowa Czart, a realizacją spotów zajęła się Grupa13.
Planowaniem mediów zajęły się dom mediowy Pimedia (radio) i zespół Ceneo.pl (internet).

ATM GRUPA

ATM Grupa tej jesieni wprowadza na rynek 13 produkcji: seriali, paradokumentów, programów rozrywkowych i dokumentalnych, a wśród nich 3 nowości.

Grupa13 była odpowiedzialna za montaż oraz dobór muzyki do spotu promującego jesienne nowości.

DETEKTYWI W AKCJI

Na zlecenie wrocławskie firmy Tako Media zrealizowaliśmy czołówkę serialu "Detektywi w akcji".

Grupa13

Zapraszamy do obejrzenia najnowszego showreel'a prezentującego produkcje biznesowe.